@SafirTema; bu gün itibari ile 10.cu lisansımızı aldık. İsterseniz tema almadan bi bakın derim.
Hocam SafirTema'yı biliyorum hatta lisansım da var ama tasarım olarak dediğim bu 3 tema arasında kaldım.
Merhabalar,
kanews artık haber temasında ilk akla gelen oluyor.
Saygılarımzıla
Kanews aktif olarak kullanıyorum zaten ama dediğim gibi özellik olarak tatmin etse de sanki reklam alanı ve tasarım yönünden diğerleri daha da mı hoş diye düşünmüyor değilim.
@Temadam; teması harika sanki size büyük haber sitesi gibi hissettiriyor belki ilerde daha da güzel tasarımları gelebilir ve fiyatıda uygun derim
Bakalım hocam temadam'ın temasının renk tonları hoşuma gidiyor ama Birtema ile tasarımlarını çok benzetiyorum ben güncelleme konusunda sanki diğer 2 temaya nazaran bir tık daha geride sanki. Tabi aktif kullanmadığım için net bir şey diyemiyorum.