Merhabalar, bu sabah bir ürün için X.XXX TL ödeme yaptım fakat firma paytr hesabını kapatmış, bundan dolayı şu anlık ibandan ödeme alıyormuş. PAYTR paneline dahi erişimi yok yani. Paytr ye yazdım firmanın iade yapması gerekli diyor. E bu adamda panel yok, hesabını kapatmış. Nasıl iade yapabilir? Param ortada kaldı. Destek olabilecek bir yetkili var mı?
Bu durum sizi ilgilendirmiyor hocam. Ücretinizi talep edin. Ödeme şirketleriyle yaşadıkları sorun kendi aralarında. Öyle şey mi olur hayret..