Isıtıcılar çok çekiyor. Ortalama 2 kW desek günde 3 saat çalıştırınca 6 kWh ediyor ki bu da neredeyse sınıra yaklaşıyor. Isıtıcı kullanmayın yoga teknikleri öğrenin. Usta yogiler zihin güçlerini kullanarak Himalaya'ların buzlu tepelerinde bile üzerlerinde sadece bir gömlek varken saatlerce sorunsuz bulunabiliyor. Zannedersin hava 25 derece o derece yani. Neyse fatura çok geliyorsa az tüketmeye bakın. Ortalama bir eve günde 6-8 kWh yeter, çok bile. Eskinden elektrik mi vardı. Söndürün gereksiz ışıkları vs.