dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili hocam @VolkanDobriceli; çıktığı gibi alacağım netim. 850'li hizmetinizi sizden alıyorum firma olarak ve çok memnunuz. Teknik ekibinizde bir o kadar da iyi.
Ben şimdi sizden bir söz almak istiyorum hocam numara için Numara kafamda hazır, o gün geldiği zaman kesinlikle kapınızı çalacağım Selametle, başarılarınızın devamını dilerim ayrıca.

Teşekkürler Tabiki yardımcı olurum satışa başladıgında buradan bildiricem