ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes karşıdakini kendi görmek istediği gibi görüyor zaten haksız olduğumu düşünsem böyle bir sitemde bulunmazdım… empati kurmak lazım. herkesi aynı kefeye koymak doğru değil. Umarım başınıza gelmez 😉

kuralsız şekilde avantaj sağlayan herkese benimde hakkım haram olsun. o konuda içim ferah…
Hocam anlattığınız şey bana saçma geldi yada siz haksızsınız gibi geldi
Yani adamlar da insan tabi ki kötüleri de vardır ama siz 5 saniye emniyet şeridine girdiniz diye gelip size hemen ceza yazmazlar
Daha uzun süre kaldığınıza eminim adamlar da işini yapıp girmemeniz gereken bir alana girdiniz diye ceza yazmışlar
Bence normal bir durum