Olayın anlattığınız kadar masum olmadığına eminim
İstanbul'da böyle çok oluyor
Kurallara uymayarak bir araba bile önüme geçen , kuralsız bir şekilde avantaj sağlayan herkese hakkım haram olsun.
Herkes karşıdakini kendi görmek istediği gibi görüyor zaten haksız olduğumu düşünsem böyle bir sitemde bulunmazdım
empati kurmak lazım. herkesi aynı kefeye koymak doğru değil. Umarım başınıza gelmez 😉
kuralsız şekilde avantaj sağlayan herkese benimde hakkım haram olsun. o konuda içim ferah