Günlük kullanım 6 7 kw diyorsunuzda galiba korkudan evde bir şey çalıştırmadınız 😅 bir elektirik teknikeri olarak bu cümleui kullandım 1 BÜYÜK ISITICI TEK GÖZÜ 1 KW DIR YANİ ÖRNEGİN 5 SNde 1 Kw yakmaktadır