ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bahsettiğiniz yolu çok iyi anladım. Tam olarak neresi bilmiyorum ama Basın Ekspress yolundan Güneşli çıkışına giderken de tam olarak bahsettiğiniz şekilde bir yer var hatta çizimi ilk gördüğümde orası bile olabilir diye düşündüm Mümkün değil dediğiniz tam olarak nedir 10 tane aracın plakasını bildirip ceza kestirmek ise çok daha fazlası mümkün. Bir de o aracın kestirdiğine emin misiniz genelde bu tür yollarda sote köşelerde emniyet şeridini gören kameralar olur. Siz bir sorun yaşadınız diye o arabadan biliyorsunuz ancak dediğim türlü şeyler de olabilir. Direkt böyle yetkisi olan birinin aracı ile sorun yaşadığınızda genelde direkt olarak arabayı durdurup sağa çektiriyorlar bir keresinde kaza ile Basın Ekspres'te Ahmet Davutoğlu'nun konvoyuna karışıp dalgınlıkla Ahmet Davutoğlu'nun makam aracına korna ve selektör yapmıştım sonra zar zor paçayı kurtardım oradan biliyorum

Siz bilirsiniz ancak ceza nasıl kesilmiş olursa olsun ellerinde orada bulunduğunuza dair fotoğraf varsa cezanın iptali mümkün değil. Satana kadar ödemeyeceğim demişsiniz de muayene de mi yaptırmayacaksınız. Aracın trafik cezası varsa muayene istasyonundan randevu alıp da muayeneyi yaptıramıyorsunuz. Haberiniz olsun. Bir de üzerine muayenesizlikten ceza yemeyin.
evet hocam orayı biliyorum basın ekspress yolundan güneşli çıkışına giden yol gibi düşünebilirsiniz🙂 biraz daha saçma olanı diyelim emniyet şeridine girmeden soldan devam edersem dönüş yapamazdım. Açıkcası ceza yediğim yer bu olayın geçtiği yer ondan başkası yazdırma şansı yok orada hiçbir noktada kamera yok. gündüzleri vızıt vızır kullananlar var orayı ceza girmiyor. eve fotoğraf geleceğini düşünmüyorum çakarlılardan birisi sinirlendirme ve yazdı başka açıklaması yok ☺
bilgi için teşekkürler ozaman muayene süresi dolana kadar ödemeyeceğim 😌