petrol artmaya devam ediyor
gaz artmaya devam ediyor
buğdayda tam bağımlıyız bunlara
türkiyenin işi zor hükümetin politikaları ile 4 mevsim yaşan ülkemiz dışarıdan tarım ürünleri alıyor
dün 92 bugün betrol 94,50 > +120 de iktitar bırakmaz bu kadar enflasyonda hipere ulaşır benzin +20 geçerki
ki şu durumda +100 geçtiği takdirde benzin fiiyatı 19 görmesi gerekiyor (elektrik zamları bi unutulsun) yapmak zorundalar
rusya-ukranya savaşı herkesi etkiler ama türkiyede başlar başlamaz sorun çıkar çünkü fiyatlamaya karşı koyamaz mesela 35 tl sabah kalktınız benzin nasıl olacak ?
bizim duruşumuz çok önemli inşallah tutarlı dururlar şuana kadar etli sütlüye karışmadılar ha zaten güç yok -60 milyar dolarda
Not : yav gardaşım enerji krizi var,o yüzden pahalı vs demeyin > +120 doları gördüğünde bu ülkede herkes takır takır arabaya biniyordu alım gücü vardı şimdi o güç yok
7 tlden 16 lara ulaştı 5-10 yılda olmadı 1 yıl gibi bir süreçte oldu