öncelikle bağış konuları valilik iznini gerektirir. Sonuçta do landırı cılık şüphesi uyandırdığından ciddi işler Bu sebeple valilik kurumuda her izin isteyene de öyle ha demeyle izin vermez. Sizin konunuz da maliyenin sinir uçları yuzde 99 şikayet üzerine tetiklenmiş. yüzde 1 bahtınız yok diyebilirim. Yapacağınzı şey sizi muhtemelen tarama servisinden çağırmış olmaları gerekiyor size bu kazançların ticari olup olmadığını mükellefiyetiniz olup olmadığı devam edip etmediğini sorarlar. Bu konuda ne cavep vereceğinizi bilmeniz gerekir. Ayrıca bu tarz kurumlar denetim inceleme ispat usulüne göre işler sizden banka hareketlernizi istemişler. Emin olun o hareketleri kalem kalem zaten incelemişlerdir. Bu konuyu bildiklerini varsayarak hareket edin ve en önemlisi bu ttopladığınız tutarların ticari olmadığını bağış olduğunu ispatlamanız gerekiyor. Bununda en güzel çözümü topladığınız bağış adı altındaki tutarları nerelere verdiğinizi ispat eden dekont yazı vs gibi mümkünse teslim anında ima altına alındı ise imzalı evrak tarzında bilgilerdir. Ancak sizi uyarayım bugün bu tarz imzalı evraklar hazırlar iseniz "sonradan düzenleneblir belge niteliğinde" şeklinde varsayılıp kabul görmeyecektir.
(Bu arada birçok arkadaşın çalışmaktan çok memnun olduğu
@mukellef.co; yu da konuya davet etmek isterim. Sadece hizmet talep ediyoruz demekle olmuyor bi taşın altına elinizi de koyun dimi)