Wbmasters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dediğim gibi zamanım yok böyle şeyler aramaya. Benim hesaba ihtiyacım vardı ve artık ona da gerek kalmadı Sadece Bu adam için hala işlem yapılamıyor olmasına şaşırdım. Bu eleman 75₺ için birini dolandırıyor ve 4 aydır aramızda dolaşıyorsa ve buna ekipler aynı ip adresi üzerinden bağlanan birisi için işlem yapmıyorsa eğer mağdur olan tek kişi bizler oluruz.