Bazı arkadaşlar ABD'nin gücünün artık olmadığını sanıyor ama bilmiyorlar ki hala en büyük ekonomi, en büyük teknoloji onlarda.
Bir yere ambargo uyguladığında sadece ABD değil yanında ki tüm ülkelerde ambargo uyguluyor.
Düzgün bir ambargo ile Rusya'nın dizi bükülür.
Ama ABD ve Avrupa'nın Ukrayna umurunda olur mu? Ukrayna için büyük bir savaş ve bu yıkımı göze alırlar mı?