Tabii ki sıkıntı yaşarsınız hocam, forumda hiç denk gelmediniz mi ? Sadece haberdeki bir fotoğraf için 25.000 TL dava açılan görmüştüm. Abonelik aldığınız takdirde ne kadar haber varsa paylaşamıyorsunuz bu arada, onun da sayısı var.