Açılın, annem Polak, anneannem Ukraynalı. Ukraynalıların yıllardır Rusya'dan çekmediği kalmadı. Gerçi Rus halkının da Putin'den çekmediği kalmadı. Diktatörün cahili elbet sonunda devrilir, öldürülür, sürülür gider ama akıllısı böyle kan kusturur. Polonya'nın aksine Ukraynalıların en büyük sorunu zamanında ulusal bütünlüklerini inşa edememiş olmaları maalesef. Donbass olayları başladığından beri Ukrayna için endişeleniyorum. Ümit ediyorum ki şu ayıların pençesinden bir an önce kurtulurlar. Batı bir şekilde çözüm üretemezse, en önemlisi Batılı ülkelerin birbirlerine karşı besledikleri güven zarar görecek ve kesinlikle tüm dünyaya rezil olacaklar. Ve evet, Putin bir Neo-SSCB istiyor. Bunu yıllardır her adımında açıkça gösterdi.