Aralık 170
Ocak 310
Şubat (daha gelmedi) Tahminim 225tl gelecek gibi (sözde indirimle hesapladığım bu oluyor)

Yani neredeyse fatura 2katına çıktı elektrik bu sonuçta zorunlu bir ihtiyaç bizim ülkemizde elektrik kullanmakta lüks oldu ve faturası 500tl üstü gelen arkadaşlar kesin ısıtıcı kullanıyordur