NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklamı durdursan yine para kaybedeceksin, hadi sadakam olsun vereyim desen bu sefer her ay isteyecek. Rezillik
Hocam ödeme yapmak önemli değil ama ödeme yaparsam bu sefer 200$ ver diyecekler verdikçe isteyecekler.

AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen bunu merak ettim ben de. Bir de hocam durum hakkında sadece meraktan soruyorum site BLOG ve de TR/TL'Mİ?
Aynen hocam TR Blog - TL