umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema brnim de hoşuma gitti. 👌🙂
Teşekkür ederim hocam, tema Jnews ama demosunu artık göremiyorum. 10x sürüme geçmeden önce demosu mevcuttu.