Kolay gelsin, Sizlere danışmak istediğim bir konu var arkadaşlar fikir verip yardımcı olursanız çok sevinirim moralim bozuk baya.
Geçenlerde Tebligat ile defter belge isteme adı altında bir belge aldım. Bugün ise vergi dairesine gittim. Mükellef olmadığımı söyledim defter belge vermedim. Garanti bankası hesabıma 2017 yılı için toplamda 12 k bir tutar girmiş zamanında. Ve incelediğimde 40 gün falan sürüyor bu para girişi az tutar halinde. Onun sebebi de ben zamanında yardım toplamıştım bazı yardıma muhtaç olan kişiler için. Arkadaşım izin falan almak gerekiyormuş cezası var diyince bitirdim direkt zaten. Toplamda 250 küsür kişi falan göndermişti ve 175 tanesinin açıklamasında bağış yazmakta kalan 70 küsür ise düz ad soyad. Herhangi bir ticari durum olmadığını söyledim fakat inceleme başlattılar. Mükellef olmadıgım için ceza yazamayız falan dediler ama Geçmişe dönük açılış yapma ihtimali var dedi beni korkutan o 40 gün süren bişey için ve ticari de değil 5 yıllık bir geri dönüş beni mahveder açıkcası. Genç girişimcilikten faydalanacağım çünkü askere gittikten sonra. O da bi kaç ay sonra. Nasıl bir yol izlemeliyim.. Bir de şöyle bir düşüncem var şirketi ertelemeden şimdi açsam yine de geçmişe dönük işlem yapabilirler mi ve haklarımı elimden alabilirler mi. 5 yıl önceki olayın kahrını çekiyorum resmen şuan..