22 yaşındayım 3. sınıf bitecek bu sene, kendimi geliştirmek ve aranan değerde bir insan olmak istiyorum ( yurt dışında çalışabilmek, finansal özgürlüğe erişmek vs. ). Bu yüzden yazılım öğrenmek istiyorum ama bir yandan da geç kalmış gibi hissediyorum, çünkü kaba tabirle bir şeylere rahatça zaman ayırabileceğim son 1.5 yılım. Sizce 1.5 yılda neler yapabilirim? Yazılım öğrenmeden önce yazılım dili ingilizce olduğu için ingilizce mi öğrenmeliyim? 2-3 sene içerisinde yurt dışından davetiye alabilecek bilgiye/donanıma sahip olabilir miyim? Ve asıl konu; yazılıma nerden başlamalıyım? Php diye düşündüm çünkü forumda çoğunlukla php konularında ihtiyaç dıyuyor insanlar bir şeylere bu yüzden iş alanı daha geniş sanırım. Cevaplarınız için teşekkürler
Not: Her anlamda 0 ım, komik gelebilir ama php nedir henüz bunu bile bilmiyorum bir programlama dili olduğunu biliyorum sadece.