bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakışır hocam senin gibi insanlara ihtiyacı var r10nun daha güzel yerlere gelmen dileğiyle
Eksik olma Cihan hocam. 🙂 @Berkay; şefim size de teşekkürler. Yukarıda sizi de etiketledim. Çıkmıyor nedense, affola. 🙂👍
whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam nasıl ulaşabiliriz bu tişörtlere
berateren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize yokmu😂😂
Nasıl alınıyor😁
Sağolasın hocam. r10+ puanı sıralamasına göre tşört hesiyesi geliyor. 🙂
OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.
Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, güzel günlerde giyinin
Sağolasın hocam. 👍🙂