Merhaba herkese iyi günler iyi çalışmalar. Bir süredir work and study programını araştırıyorum ve döviz kurunun yüksek olması ve ücretler dışında aklıma çok yatıyor. Daha önce deneyimlemiş olan veya çevresinde yapan biri varsa söyleyebilir mi?