iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamda yeni 12. Aylık sözleşme uzattım Sınırsız gelirse cayar geçerim
Hayırlısı olsun

tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun hocam çıkınca bizde numaramızı alırız
Teşekkürler tabiki yardımcı olurum