mavibilgiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-5 kuruş kazanırken neden şirket açmak durumunda kalayım ki. Benim bildiğim sürekli düzenli gelir sayılmayan durumlarda belli bir kazanca kadar vergi muafiyeti zaten vardı. Fakat zaten kazanacağım dediğim gibi çok bir para değil onun içinde başımı ağrıtamam. Geçerim yabancı hesaplara keyfime bakarım.
Yanlış biliyorsunuz.