Öncelikle eşinizle ve evladınızla güzel zamanlar geçirin hocam giden 1 dakikanın geri dönüşü yok ne yazık ki.
Özellikle evladınız ile geçiremediğiniz her an için pişman olmamak adına bunu şimdik yapmanız gerekiyor.
Ve böylesine ince fikirli yardımsever yaklaşımınızdan ötürüde bir forum üyesi olarak teşekkür ederim.
Sağlıkla ve Sevdiklerinizle kalın inşallah.