Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 yildir ayni haberler dönüp dolasiyor ustelik ayni bilgiler ile . Bir is yapilacaksa yapilir . Ama 5 yilda degil .
Doğrudur buraya yazamayacağım bir çok sebep var

Mart ayı itibarıyla abone almaya başlayacak NETGSM, 0510 numara bloğu ile hizmet verecek.





cemg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun heyecanla bekliyorum
Teşekkürler

Mart ayı itibarıyla abone almaya başlayacak NETGSM, 0510 numara bloğu ile hizmet verecek.