Sacmalik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen banı neyden yedıgını bılıyorsan ona göre bir yol ızlemen lazım , ama eger 3g yedıysen bekle yıne bak ,cunku o zaman da banlı gozukuyorsun .. eger 3g den sonra gecmesse yazarsın yıne
3g nedir hocam