ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KW değerleri artmadan bu kadar yüksek fatura gelmesi imkansız hocam. Sayaç değerlerini atın millet aydınlansın zamları savunmuyorum tabi ama adam harcadığı kwtan habersiz 5 kat zam geldi diyor.
5 kat geldi diyen kimse yalan söylüyordur. En baba fatura benim gibi iş yeri olan yerlere gelir. Belli bir endeksi geçtikten sonra iş yerlerine %125 zam geldi. 5 kat çok uçuk bir oran. Normal de bana 2 ayda 1, 800 civarı fatura gelirdi. %125 vurduğu için 1900 geldi. Kesinlikle fazla ama yalan söylemeye de gerek yok