benim 200 280 355
fırın calısmaz sadece tost kettil camasır bulasık tv ve 1 leptop var 4 kişiyiz.
her faturada gittikce artıyor.
gaz 300 gelıyordu 550 geldi 40 derecede yanar eco modda.
su da 2 katına geldi.aldıgım zamlar yarısı faturaya gıttı.