250 kw'a kadar yarı fiyatına kullandırılıyor-muş (kur artışı sebebiyle zorunlu artış). Peki kalan yarı fiyatı kim sübvanse ediyor? Onun üstüne çıkan aboneler ve ticarethaneler. Hatta ticarethaneler 250 üstünde daha fazla harcama yaptıkları için en büyük sübvanse kaynağı onlar. 250kw'a kadar yarı fiyatına kullanmak inandırıcı gelmiyor ama rakamları incelediğimizde fotoğraf ortaya çıkıyor. Bu nedenle ne kadar az kullanırsak o kadar iyi. önümüzdeki aylarda bu 250 biraz daha yukarı çıkabilir ki gerçekten çok düşük bir oran. Zaten bilinçli yapılan bir zamanlama, kış ve bahar geçişi en çok enerji kullanılan aylar. Bu nedenle yaza doğru biraz daha düşecek faturalarımız inşallah.