beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mart faturasından çok korkuyorum açıkcası ama bana 15 yıldır falan hep çok düşük gelir benim beyaz eşyalar ile alakalı olabilir az tüketiyorlar galiba. hiç de dikkat ettiğimiz birşey yok aslında. tv pc sürekli açık odanın en az 2 tanesi mutfak sürekli açık. eski evde de aynıydı =)
90 lira geliyorsa hadi gelsin oda 180. Evet muhtemelen eşyalarınızın tüketimi az. Benim de tavuk çiftliğim. İş yeri olduğu için bana %125 zam vurdu. Normal de 800 civarı geliyordu bu ay 1900 geldi. Tavuk çiftliğini çalıştırsam sorun yok da 😅 oda olmayınca iş yeri faturası ödüyorum yıllardır. Normal faturaya da geçmek istemiyorum ama böyle giderse kapatacağım 😅