KW değerleri artmadan bu kadar yüksek fatura gelmesi imkansız hocam. Sayaç değerlerini atın millet aydınlansın zamları savunmuyorum tabi ama adam harcadığı kwtan habersiz 5 kat zam geldi diyor.