serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu terslikte bir iş var 🤣 Bana fena fatura geldi hocam. İncir ağacı dikilecek gibi yani 😅
mart faturasından çok korkuyorum açıkcası ama bana 15 yıldır falan hep çok düşük gelir benim beyaz eşyalar ile alakalı olabilir az tüketiyorlar galiba. hiç de dikkat ettiğimiz birşey yok aslında. tv pc sürekli açık odanın en az 2 tanesi mutfak sürekli açık. eski evde de aynıydı =)