Bizede normalden 70-80 fazla geldi ama arkadaşlarımdan biliyorum uçuk fiyatlar geldiğini. Bize düşük gelmesi zam gelmediği anlamına gelmiyor. Özelliklle dükkanlara kaç katı faturalar geldi. Bunlar gerçek