ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınavı geçtim hocam, cuma günü evraklar çıkacakmış. Sadece harç ücretini merak ediyorum. Kurs ücretini falan ödedim.
Hocam o zaman Ziraat mobilden öğrenebilirsiniz.