NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kutu boyutuna göre değişmekte. Kanada'ya yollarken ROI ister yani record of importer. Ondan dolayı ben genelde ABD'ye yollayıp oradan Kanada'ya yolluyorum, çalıştığım ara deponun o belgesi var. Gümrüğü iyi araştırın mutlaka.
anladım hocam çok teşekkür ederim bilgilendirme adına