hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki bunun için yüksek meblağ mı ödüyoruz kargo işi için
Kutu boyutuna göre değişmekte. Kanada'ya yollarken ROI ister yani record of importer. Ondan dolayı ben genelde ABD'ye yollayıp oradan Kanada'ya yolluyorum, çalıştığım ara deponun o belgesi var. Gümrüğü iyi araştırın mutlaka.