Forum içinde değil de çevrem ve nette tanıştığımız baya arkadaşlar var
Şikayet oluşması için mağduriyet olması gerek
Beyin gücünde fikirler önemli herkes kendi başına birşeyler kurabilir ortak olmayacak o manada sadece fikir paylaşımı
İyi ya whatsapp grubunda fikrimi çaldı kopyaladı gitti kendine proje yaptı der, bu konuyuda referans gösterip şikayet konusu açar, sen eskilerdensin tahmin etmen lazım bu tür şeyleri