Forum içinde toplanıp whatsapp/telegram grubu kurmak yasaktır.
Forum içinde değil de çevrem ve nette tanıştığımız baya arkadaşlar var
Kısa süre sonra birbiriniz hakkında şikayet konusu açmaya başlarsınız forumda
Şikayet oluşması için mağduriyet olması gerek
Beyin gücünde fikirler önemli herkes kendi başına birşeyler kurabilir ortak olmayacak o manada sadece fikir paylaşımı