Herkese merhabalar,
5-6 yıldır yazılım işi yapıyorum ve asıl işimin dışında web tarafında bir çok freelance işler yaptım.
Artık kendim için bir hobi projesi geliştirmek istiyorum fakat aklıma gelen fikirler için heyecanlanamadığımdan geliştirmeye başlayamıyorum.
Amaç sadece para kazanmak olmadığından yapacağım hatalardan bir şeyler de öğrenmek istiyorum.
Kısacası çok hata yapıp, işin sonunda projenin bir yerlere gelmesini bekliyorum.
Bu yollardan geçen var mıdır? Varsa tecrübelerinizi bekliyorum
Proje hayalleriniz de varsa birlikte ortak da çalışabiliriz, bu beni mutlu eder
Teşekkürler.