😃 Caprivan e-ticaret yazısını gördü mü dayanamıyor hocam basıyor otomatik yorumu 😃
Canada da devlete ücret ödemeniz gerekiyor diye biliyorum. İzin almanız lazım depo kiraladığıniz için. Yapan birini bulsanız daha iyi olur. Dediğiniz gibi internette çok bilgi var ama uygulamalı olmadan anlamak zor. İlla bı yardım gerekicek bunun için.
kesinlikle hocam araştırmalarıma devam ediyorum kusursuz şekilde sağlam bir sermaye ile bu işe yöneleceğim hakkımızda hayırlısı olur umarım