hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam ama benim sorum basit ürün tedariği veya seçimi ile ilgili sıkıntımız yok açıkcası sadece amazon depolarına ürün gönderme prosedürlerini bilmek istiyorum
😃 Caprivan e-ticaret yazısını gördü mü dayanamıyor hocam basıyor otomatik yorumu 😃

Canada da devlete ücret ödemeniz gerekiyor diye biliyorum. İzin almanız lazım depo kiraladığıniz için. Yapan birini bulsanız daha iyi olur. Dediğiniz gibi internette çok bilgi var ama uygulamalı olmadan anlamak zor. İlla bı yardım gerekicek bunun için.