İlk kedim ben 6 yaşındayken geldi, ben 22 yaşındayken vefat etti. Şu an bir kedim 6 yaşında, diğeri 4 yaşında. İkisi de yavruyken geldiler. Her zaman iyi ki demişimdir. Evlat gibidirler. Nasıl şekil verirseniz öyle büyürler. Düşünürler ve hissederler.