Layer 2'ye geçiş sağlanmadıkça mevcut teknoloji maalesef Satoshi'nin eseri olan "merkeziyetsiz" yapıdan çok uzak. Blackrock ve kripto ilişkisini araştırırsanız piyasanın kapitalist düzen tarafından nasıl sömürüldüğünü anlarsınız. Ortada bir balon var ama patlar mı patlamaz mı göreceğiz 😀