Gergerok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pandelton, yalnız arkadaşın bahsettiği istisna belgesini aldığında direkt Bağkur başlatacaklar ve her ay 1500-1700 arası bağkur ücreti yatıracaksın. Eğer bir yerlerde sigortalı olarak çalışmıyorsan tabii.
Bende forumda o konulara denk geldiğim için yanaşmamıştım pek hocam. Belki bir düzenleme gelmiştir emin değilim tabii.