Bu nasıl bir sunucu ya! Silecekleri sunucunun yedeğini kendileri neden almıyor? Böyle bir topa giren sunucu bunun da sorumluluğunu almalı. Yedek alın ayrı, sunucuyu komple silmek ayrı bir olay. Bence sunucuyu sıkıştırın belki veri kurtarma gibi bir şeyler yapabilirler. Siteniz şimdi komple mi gitti? Siteye mi yanasınız yoksa yüklü miktarda bakiyenin olduğu adsense hesabına mı, sıkıntınız cidden büyük. Tekrar çok geçmiş olsun.
Siteyi sunucuya taşırken yedek almıştım o duruyor. Onu kuracağım şimdi. Ne deseniz haklısınız hocam.