EniyiSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Hizmeti bizden aldı konudaki müşterimiz...
Ek olarak müşterimiz haftalık sunucu talep etmiştir, kaldı ki o sürenin de bugün sonunda 3. günü bitmiş olacaktır.

Aylık alınan sunucularda bile iade sözleşmemizde iade sağlayamıyorken, haftalık alınan bir sunucuda iade talep etmiştir.
Haksız tarafımıza iletilen bu ticaret puanını reportladık, umarız yakında kaldırılır.
Kimden aldığı önemsiz hocam ha sen ha ben..
Burada herkes bir amaç için burada..
- Ticaret puanı o kadar boş bi iş değil.
Suistimal edilecek bir konuda değil..

Siz kurallarınızı açık olarak yazdı iseniz iade x olursa yaparız gibi eklemeler yaptı iseniz ve kullanıcı bu sözleşmeyi kabul etti ise iade etmeme hakkınız var.

En azından burada konuşulur orta yol bulunur , mesele en fazla haram zıkkım olsun denir geçilir.

Küçük paralarda bu meseleler çıkıyorsa büyük paralarda insanlar nasıl birbirine güvensin.

Burada ana konu güvensizlik.
Bir an önce platforma güvenli ticaret sisteme lazım ;

Bunun artısı ne olur ;

Herkes sözleşmesini yapar
Konularda ayrıntı içerir.
Herkes akıllanır.
Dolan.dırıcılık biter..

İki tarafada geçmiş olsun. Basit bir konu büyütülmemesi gereken bir mesele..

Açık kurallar açık kağıtlar..

İyi forumlar.