Sunucu sahibi dün Raid tarafında problem olduğundan dolayı herkese yedek alması için bir mail atmış. Ancak bu mail bana asla ulaşmadı kendisine wpden yazdığımda verilerimin silindiğini sunucumun suspend olduğunu söyledi. Gerekçe olarak sizi bilgilendirdiğimizi söylediler ancak hiçbir mail almadım kendilerinden..
Bu nasıl bir sunucu ya! Silecekleri sunucunun yedeğini kendileri neden almıyor? Böyle bir topa giren sunucu bunun da sorumluluğunu almalı. Yedek alın ayrı, sunucuyu komple silmek ayrı bir olay. Bence sunucuyu sıkıştırın belki veri kurtarma gibi bir şeyler yapabilirler. Siteniz şimdi komple mi gitti? Siteye mi yanasınız yoksa yüklü miktarda bakiyenin olduğu adsense hesabına mı, sıkıntınız cidden büyük. Tekrar çok geçmiş olsun.