Geçmiş olsun hocam ban sebebi yüksek ihtimal siteniz kapalı olduğu için gelmiştir, trafik sebebi ile ban olmadığı için içerideki bakiyeniz şubat 20'ye kadar olan tutarda olmakla birlikte bu mart 1de tekrar kazanç kesinleşir hesaplanır geçersiz olanlar - bakiye olarak kesilir tekrar hesaplanıp bakiye kısmına eklenir. Ocak bakiyesine 1 ay ödeme bekletme yapadabilirler ödemeyi işleme de alabilirler biraz şans işi.