Polemik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam. İngiltere adsense de çekmiştim.
Anladım hocam, umarım en kısa zamanda hayırlı bir sonuca kavuşur, siz zaten bu işin üstadı olmuşsunuz, her türlü tekrardan düzene sokarsınız kısa zamanda.