Polemik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece iki gün kapalı kaldı. Bir yere bildiremezmiyiz durumu izah edip?
https://www.r10.net/adsense-ban/2579...den-ban-d.html
Zannetmiyorum. Ödemeler sekmesi açık mı?